Archiwum - 21 stycznia 2004

... Komentarze (2)
21. stycznia 2004 14:40:00
linkologia.pl spis.pl

Z UWAGI NA MEGA GOWNIANY SERWIS, NA KTORYM NIEOPATRZNIE ZALOZYLISMY SWEGO BLOGA INFORMUJEMY WSZYSTKICH NAS ODWIEDZAJACYCH DO TEJ PORY, IZ PRZENIESLISMY GO GDZIES INDZIEJ. TRUDNO WYCZUC CZY TAM NIE BEDA NAM SIE PRZYDAZALY PODOBNE GODNE POZALOWANIA PRZYPADKI... ALE... KIJ Z TYM... W KAZDYM RAZIE OBECNY ADRES, NA KTORYM RECE NAM OPADAJA TO WWW.RECE-NAM-OPADLY.BLOG.PL JESLI KTOS BEDZIE MIAL OCHOTE W DALSZYM CIAGU NAS ODWIEDZAC SERDECZNIE ZAPRASZAMY. CHCIALABYM JESZCZE TYLKO DODAC, IZ POZWOLILAM SOBIE SKOPIOWAC NA NOWYM ADRESIE WSZELKIE KOMENTARZE, KTORE DO TEJ PORY TU UMIESCILISCIE... MAM NADZIEJE, ZE NIKOMU TO NIE BEDZIE PRZESZKADZALO... POZDRAWIAMY SERDECZNIE I DO MILEGO! BO TU JUZ

 

NAM RECE OPADLY...

rece-nam-opadly : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

mahcok-eic | klaudiadd | edyta7 | rtyeg | mon | Mailing